Home > C#, HTML5, IE, Windows > [PL] Wiosenne porządki – podsumowanie

[PL] Wiosenne porządki – podsumowanie

Oops, jak ja długo tutaj nie zaglądałem. Tematów do omówienia jest sporo, czasu mało, a jak wiadomo technologia idzie na przód (więc pewnie i parę tematów będzie przeterminowanych, także z tych nieupublicznioncyh). Nie o tym jednak chciałbym tobie drogi boocie Googla zawracać głowy. Robiąc wielkie wiosenne porządki w domu warto tez uporządkować parę tematów i wkleić parę linków z różnych miejsc, w których czasami się udzielam. Zatem do dzieła.

Windows 8

Wkrótce się pojawi i jak zwykle wywróci cały UI. Mam zainstalowany na moim ‘haplecie’ i działa. Lubi się czasami zawiesić lub zagrzać to i tamto, ale nie jest źle. Improvement w porównaniu z betą jest spory, ale mimo wszystko jest jeszcze wiele do zrobienia. Mam nadzieje, że nie bęzdzie to system z ‘drugiego tłoczenia’ – Windows 98, Me, Vista.

HTML 5

Temat ostatnio popularny, ogarnięty euforią tównież się tym zaciągnąłem – wszystko zależy jednak od dostawcy. Nie licząc paru artukułów, które pojawiły się na polskim MSDNie na temat SVG trochę przemyśleń umieściłem także na blogu firmowym. Wkrótce pojawię się na jednym wykładzie, w którym pokażę to i tamto z HTMLa5 i opowiem jaki jest on faajny. Nie ma co ukrywać walka przeglądarek trwa i statystyki wydajności się zmieniają, także sposób pisania się zmienia i cały ten świat.

Entity Framework

Temat rzeka. Fajna rzecz, która jeszcze sprawia wiele problemów. Czasami proste rzeczy robi się w masakryczny sposób. Mimo wszystko warto się tym zająć. Opróćz jednego spotkania, na którym zdobyłem wiele numerów telefonów do fanek coś też tam napisałem. Jest też plan na coś większego, ale zobaczymy.

Programowanie

Tak mnie czasami natchnie – nie są to jakieś rewolucyjne natchnienia. Wiele natchnień utknęło w koszu, ale jedno z nich się przelało do sieci. Zobaczymy, coś może pojawi się tej jesieni.

Pierwsza miłość nigdy nie rdzewieje.

Żałuję, że ją oddałem. Raczej ją pożyczyłem, ale nowy właściciel sobie ją wziął, cóż – dobry zwyczaj nie pożyczaj. Może sobie zrobie jeszcze w tym roku prezent i kupię cały zestawik. Nie ukrywam, jeszcze nie jeden raz sobie pogrywam, co prawda na emulatorze, ale wspomnienia same przychodzą – jaki ja staary jestem.

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

